Co o nás píšete
Vážíme si toho, když nám píšete, zda pro vás byly naše rady a doporučení dostatečně srozumitelné, zda jste je využili a jak vám pomohly. Rádi bychom se s některými reakcemi na naše služby podělili se všemi, kdo stránky Kanceláře Ombudsmana pro zdraví otevřou. Samozřejmě při respektování ochrany osobních údajů (GDPR). Pokud souhlasíte s tím, že uvedeme celé Vaše jméno, pak nám to, prosíme, napište.
Pravidelně také všechny, kterým jsme poradili, oslovuje naše asistentka a ptá se jich, zda jim bylo naše poradenství prospěšné a jestli jim ještě můžeme nějak pomoci. Věříme, že takový kontakt nebude ani pro vás obtěžováním. Děláme to jen proto, abychom naše služby vám všem mohli dále vylepšovat.
Děkujeme za vaše reakce na naše poradenství. Rádi víme, co se dělo dál a jestli ještě něco potřebujete.
Vaše reference
Chtěla bych moc poděkovat za to, co jste pro mne udělala, že jste mi pomáhala a byla tou psychickou oporou, kterou člověk v těchto situacích potřebuje. Lidský přístup je dnes bohužel velmi vzácný. M. S.
Moc si cením vaší pomoci a děkuji za objasnění. Osobně jsem navštívil jednoho doktora, který mi vystavil potvrzení, že mě nemůže z kapacitního důvodu přijmout. Nejdříve nechtěl a sestřičky na mne koukaly jako na vola, dokud jsem nezačal argumentovat, že jsou to povinny udělat. Druhý doktor mě přijal ochotně, i když sestřička nejprve nechtěla – dokud jsem se nezačal ptát po potvrzení. Předtím jsem telefonicky obvolal dalších asi 6 ordinací, kde mě odmítli. Proto bych každému doporučoval jít od doktora k doktorovi osobně a všude, kde je odmítnout, trvat na vystavení potvrzení o důvodu nepřijetí. Hodně jste mi pomohli a jsem velmi spokojen s vaší prací a ochotnou pomáhat lidem. P. P.
Po dvou letech jsem kvůli zhoršení zdravotního stavu znovu žádala o obnovení průkazu ZTP. Tehdy jsem ho díky Vašim radám dostala po 6 zamítnutích. Dosud jsem Vám za to velmi vděčná. Moje praktická lékařka měla stále v paměti Vaše rady, které jsem ji tehdy předala. Zprávu o mém zdravotním stavu napsala na 1,5 stránky, nikoli na 1,5 řádku, to přispělo k rychlému schválení mé žádosti a průkaz ZTP zase mám. H.H.
Děkuji za možnost zúčastnit se besedy, která se mi moc líbila. Dostaly se k nám moc užitečné informace, jak máme postupovat v mnoha běžných situacích při návštěvě zdravotnických zařízení a zejména, kam se můžeme obrátit o radu v případě nesnází. Už jsem se dívala na stránky Kanceláře Ombudsmana pro zdraví na internetu a uložila jsem si odkaz, takže budu připravená, budu-li potřebovat pomoc nebo si budu chtít najít užitečné informace. Líbil se mi způsob, jakým obě dámy besedu vedly, bylo to nejen poučné, ale i zábavné. A budu umět zase v něčem poradit svým blízkým a přátelům… Silva Senciová
Děkuji za váš zájem o osudy obyčejných lidi. Moc si toho považuji. H. S.
Strašně moc vám děkuji za Váš zájem o moji záležitost. Kéž by bylo víc takových institucí! Připadám si hrozně bezmocná. Samozřejmě jsem postupovala podle Vašich návrhů. H. K.
Vaše poradenství mi pomohlo. Už jen po stránce, že jsem měl ve vás tak trochu oporu. Vše se vyřešilo nemocnici, kde došlo po rozmluvě s lékařem k jinému způsobu řešení zjištění mého zdravotního stavu. Z. L.
Děkuji!!!! Dopis a reakce Kanceláře Ombudsmana pro zdraví prospěla hlavně mé psychice! Po poradě se specialistou a případném pobytu v lázních si chci na podzim opět požádat o invalidní důchod 2. stupně. A. K.
Ráda bych vám touto cestou poděkovala za pomoc při řešení mého případu. S největší pravděpodobností bude problém opravu v přístupu mého lékaře a jeho personálu. Mnohdy jsem se do ordinace ani nemohla dovolat a komunikace e-mail s dovětkem, že musím informovat vás měla efekt. Velice si vážím vaší instituce, která pomáhá pacientům, jako jsem já tak, jako jste pomohli vy mně. D. S.