Co dělat po tom, co odveze sanita nemocného?

Zachovejte klid. Pamatujte si, že se pacient nachází v rukou profesionálů. Bude trvat zhruba hodinu, než záchranáři dokončí svoji práci a pacient se dostane do následné nemocniční péče. Proto až po cca hodině čekání má smysl telefonovat do nemocnice, kam záchranáři převezli pacienta, a zjišťovat aktuální informace.

POZOR! V některých případech (například náhlá změna stavu) mohl být pacient (oproti původním informacím) směrován do jiné nemocnice. V tom případě zavolejte na tel. 272 744 541-5, kde Vám sdělí aktuální situaci k převozu pacienta.

Pro média


Jedním z hlavních cílů Kanceláře Ombudsmana pro zdraví je zvýšit povědomí pacientů, jejich blízkých i zdravotnických pracovníků o právech a povinnostech, které v rámci zdravotnického systému a navazujících službách sociálního zabezpečení mají. Média k tomu mohou velmi pomoci, a proto všem redaktorům děkujeme za spolupráci. Podívejte se na naše zprávy.

Reference


V oblasti poradenství a vzdělávání spolupracujeme s řadou pacientských a jiných neziskových organizací. K našim partnerům patří např. i ČLS JEP či Spolek vysokoškolsky vzdělaných sester. Zajišťujeme rovněž akreditovanou odbornou praxi pro studenty Právnické fakulty v Praze a dalším mladým právníkům nabízíme dlouhodobé stáže.

Dárcovské konto


Rádi bychom rozšiřovali naše bezplatné poradenství, jezdili za vámi více do krajů a povídali si na seminářích s vámi o tom, co vás trápí a vydávali užitečné publikace. Pomůže nám každá koruna, děkujeme!

Transparentní účet č.: 8321726001/5500

Kontakt


Kancelář Ombudsmana pro zdraví
Národní 9 (3. patro)
110 00 Praha 1

+420 222 075 103
ochrance@ombudsmanprozdravi.cz